SHOPBACK APPS REVIEW (Review Jujur Tidak Berbayar)

August 05, 2019

APLIKASI PALING TAK IKHLAS ABAD INI ADALAH SHOPBACK APPS! KAH KAH KAH RAMAI ORANG KENE KENCING TERMASUK AKU KAH KAHH KAHHH
Assalamualaikum.
Sebab banyak sangat iklan shopback yang kata boleh bagi banyak pulangan duit. So aku pun try la pakai SHOPBACK APPS ni.
Yela mcm teruja pulak tengok iklan SHOPBACK yang UCOP tergedik-gedik menari jadi pondan kat youtube. So iklan tu sangat memberi impak kat aku, so aku pun download la APPS ki
Siapa yang kaki beli online macam aku ni sesaje la takde kerja nak try apps ni sama ada betul ke dia ni bagi pulangan duit. Yang bestnya apps ni dia akan track your online expenses (not all website)
Contoh online website yang dia akan track adalah seperti berikut
Jadinya sekarang ni aku dah kumpul Rm498.69sen daripada perbelanjaan-perbelanjaan online aku. Mostly aku beli dari Sephora, kalau aku travel pun aku confirm guna Agoda dan lain-lain. Ni bukti yang aku dah kumpul duit dari SHOPBACK ni
woww nampak mcm banyak kan? tapi seriously bila nak keluarkan duit SHOPBACK ni SUSAHNYAAAA KEMAIN
✅Susah no 1
a) 23 JULAI 2019: Aku beli barang-barang keperluan rumah aku dekat apps SHOPEE
b) 7 Oktober 2019: Baru SHOPEE akan VALIDATE
❌Like WTF man ! hahhaaa! Korang kiralah berapa lama dia nak validate.
❌Masa menunggu: 76 hari (2 bulan 14 hari)
✅ Susah No 2
a) 27 April 2019: Aku beli barang dekat XXX mobile App
b) 12 Julai 2019: Dah la tunggu lama lepastu boleh pulak dia ENQUIRED! Kah kahhhhh
❌Masa menunggu: 76 hari (2 bulan 14 hari) dah la tunggu lama boleh pulak enquiry kahhh!!!!!!
✅ Susah no 3
okay ni salah satu aku punye SHOPBACK yang confirm boleh withdraw. So kalau ikut apps ni aku dah kumpul dan boleh withdraw RM63.97 (lepas la nak beli lipstic Revlon kat Watson)
Then aku pun dgn YEKSITED-NYA nak withdraw duit ni. Aku ingat senang la nak withdraw. Rupanya nak withdraw pun mcm-mcm syarat (FACEPALM 100x)
1) First minimum kau nak withdraw adalah Rm10
2) Aku pun dah masukkan no akaun aku dan aku pun nak la verify kan.
Lepastu SHOPBACK kata email kau tak verified la dan macam-macam lagi
SHOPBACK akan hantar email dan email tu pun akan bawak korang ke another link dan link seterusnya sampai kau boring dan give up.
Sampai la aku tetiba ada masa nak belek balik shopback ni. Rupanya baru aku sedar aku PAKAI EMAIL personal aku yang lain! Kah! Patutlah susah nak verify.
So once aku verify aku pun try again buat pengeluaran dan taraaaaaaa akhirnya duit aku PAID jugak!!
Jadinya aku cek balik kt CIMB betul ke duit aku masuk kan? 👇🏻👇🏻
oh yes! masukkk rupanyaaa. okayy yes! today i will go to watson buy REVLON LIPSTICKKK!
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
1) Okay guys, kesimpulannya tiada apa yang mudah dalam dunia ni. Kalau korang nak duit korang kena usaha dan kena tunggu dengan penuh kesabaran sebelum membuahkan hasil.
2) Kalau korang rasa korang boleh bersabar dan adalah nak dpt duit tepi dari hasil-hasil seperti aku berbelanja di ZALORA, AGODA, LAZADA, SHOPEE, FOODPANDA, ADIDAS, MAS AIRLINES, KINOKUNIYA, HAPPY FRESH, SEPHORA, FAVE, ITUNES, POP LOOK, FASHION VALET, HERMO, WATSON haaaa mcm-mcm la. Ni antara favorite yang aku guna utk dapatkan balik my cashback.
3) Korang explore lah ye, aku dah cerita macam-macam ni pakai la referral link aku ni. Sedekah sikit kat aku dan korang akan dapat pahala taw. KAHHH!
👇🏻👇🏻👇🏻DOWNLOAD NOW👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
okayyy byeee

You Might Also Like

0 Comments